A NYÍRSÉGVÍZ Zrt. Kontroller munkatársat keres

A munkakörben ellátandó feladatok:

  • Az üzleti tervek, éves költségvetések elkészítése, ezek folyamatos nyomon követése, elemzése.
  • Hatékonyság javító javaslatok előkészítése.
  • A menedzsment elvárásainak megfelelő kontrolling működtetése.
  • A cégvezetés információ-igényeinek ellátása.
  • Ad-hoc riportok, beszámolók, elemzések, prezentációk készítése a megfelelő döntéshozatal megalapozása érdekében.
  • Részvétel a fejlesztési célok kialakításában, üzleti döntések előkészítésében.
  • Rendszeres kapcsolattartás a társaság műszaki területével és a gazdasági terület társosztályaival.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • Felsőfokú gazdasági végzettség.
  • Magas szintű MS Office ismeret.
  • Analitikus gondolkodásmód.
  • Kitűnő együttműködési és problémamegoldó készség.
  • Jó íráskészség és kommunikációs képesség.

Munkavégzés helye:

  • Nyíregyháza székhellyel.

Amit kínálunk:

  • Változatos feladatok, csapatmunka.
  • Fejlődési lehetőség.
  • Béren kívüli juttatások.

A pályázatokat magyar nyelvű részletes szakmai önéletrajz formájában végzettségekkel, képesítésekkel, gyakorlati/munkatapasztalatokkal 2023.május 31-ig kérjük benyújtani a
hratnyirsegviz [dot] hu e-mail címre.